بعضی از توصیه های مربوط به درمان پروتئین بیش از حد در ادرار

شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

بعضی از توصیه های مربوط به درمان پروتئین بیش از حد در ادرار

پروتئین بیش از حد در ادرار نشان می دهد که کلیه به احتمال زیاد به طور معمول کار می کند. با وجود سموم و ضایعات مختلف در خون، علائم و ناراحتی ها در بدن ظاهر می شود، بنابراین بیماران مضطرب می دانند که برخی از توصیه های مربوط به درمان پروتئین بیش از حد در ادرار.

پروتئین در ادرار به این معنی است که کلیه قادر به جذب مواد مفید مثل پروتئین و گلبول قرمز خون نیست. به عنوان پروتئین در ادرار به علت کاهش عملکرد کلیه، ما باید توجه بیشتری به تعمیر کلیه بیمار و همچنین افزایش عملکرد کلیه.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، بسیاری از درمان ها به منظور کمک به بیماران کلیه بیمار و نیز بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

درمان با سم زدایی درمان است که با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این درمان ها، زباله های فوق العاده و محصولات از خون پاک می شود، در غیر این صورت، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، نه تنها باعث افزایش بیشتر سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در کمک به بیماران کلیه بیمار را ایفا می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای کمک به بیماران پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده ای وجود دارد که برای بیماران براساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب می شود، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آنها پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو کیسه دارویی را در حدود 30 تا 40 دقیقه بگذارند. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. با کمک این درمان، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

علاوه بر این، ما همچنین سایر درمان های طبیعی مانند حمام دارویی، ایمونوتراپی، حمام پا را برای بهبود عملکرد کلیه می پذیریم. پروتئین در ادرار به تدریج با بهبود عملکرد کلیه ناپدید می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این درمان ها را که پروتئین را در ادرار کاهش می دهید بدست آورید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.


پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5870.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.